Union Ocel

KARIÉRA

TECHNICKÝ OBCHODNÍK / OBCHODNICE pro český a slovenský trh

Firma UnionOcel byla založena v roce 2001 jako velkoobchod s hutním materiálem. Zaměřujeme se především na plechy, výpalky a opracované díly. Tyto materiály jsou dostupné jak ze skladu, tak z výroby. Centrální sklad a servisní centrum v Kopřivnici funguje od roku 2005. Jedná se o jedno z nejmodernějších zařízení tohoto druhu v Evropě. Standardní portfolio společnosti UnionOcel tak rozšiřuje o další činnosti: dělení autogenem, řezání plazmou, pálení laserem, stříhání hydraulickými nůžkami, ohraňování, mechanické obrábění a tryskání.

Zákazníkům dokážeme na přání dodat rovněž zboží přímo z výroby od předních evropských výrobců. Dodávaný sortiment má specifikovanou jakost, rozměry, chemické složení a mechanické vlastnosti. Vše v souladu s příslušnou evropskou normou. Samozřejmostí je pro nás atestová dokumentace, zajištění nezávislých přejímek, zkoušky ultrazvukem, proclení dováženého zboží, odvoz na adresu určení a další požadavky dle přání zákazníka. Součástí naší nabídky jsou také odborné konzultace.

Plechy, plechy, plechy a jejich zpracování, technická řešení pro naše zákazníky, důraz na kvalitu – to je náš svět, do kterého hledáme posilu:

TECHNICKÝ OBCHODNÍK / OBCHODNICE pro český a slovenský trh

Baví Tě strojařina, jsi technický typ, který umí přicházet s nápady a zároveň rád/a komunikuješ s lidmi?

Přeješ si pracovat v týmu lidí, kteří jsou opravdoví profíci a pomůžou i Tobě naplno rozvinout Tvůj potenciál? Pokud ano, čti dál

Co přesně bude Tvým úkolem?

  • Pro naše zákazníky z oblasti strojírenství  budeš zpracovávat nabídky na základě dodané technické dokumentace
  • Budeš tvořit cenové kalkulace pro zákazníky a komunikovat také s projektanty a techniky
  • Pravidelně za svými zákazníky vyrazíš i osobně
  • Neměl/a by ses bát si i nové zákazníky sám/a vyhledávat

Ano, potřebujeme právě Tebe, protože:

  • Rozumíš technickým výkresům, materiálům a tykáš si s CAD
  • Rád/a bys svoje technické vědomosti propojil/a se znalostí obchodu a komunikace
  • Rád/a řídíš svůj čas a vlastní auto
  • Se domluvíš anglicky nebo německy – výhodou, nikoliv podmínkou
  • Jsi bystrá a otevřená hlava, se zodpovědným a férovým přístupem

Proč do toho jít?

  • Nabízíme práci, za kterou uvidíš výsledky, dává smysl a jejíž výsledek můžeš sám/a aktivně ovlivňovat
  • Dostaneš dost prostoru na zaškolení a získání praxe
  • Budeš prodávat moderní materiály, pro které máme ve východní Evropě exkluzivní zastoupení
  • Ke své práci budeš mít podporu lidí, kteří svou práci dělají opravdu dobře a rádi
  • Budeš hodnocen/a podle svých výsledků, které jsou důležité, cesta k nim je ovšem na Tobě
  • Nicméně atraktivní fixní mzda je u nás samozřejmostí i pro obchodníky
  • Po zapracování dostaneš služební vůz i pro soukromé účely
  • Máme štědrou škálu benefitů
  • Budeš součástí menšího sympatického týmu

IT ADMINISTRÁTOR/KA

Firma UnionOcel byla založena v roce 2001 jako velkoobchod s hutním materiálem. Zaměřujeme se především na plechy, výpalky a opracované díly. Tyto materiály jsou dostupné jak ze skladu, tak z výroby. Centrální sklad a servisní centrum v Kopřivnici funguje od roku 2005. Jedná se o jedno z nejmodernějších zařízení tohoto druhu v Evropě. Standardní portfolio společnosti UnionOcel tak rozšiřuje o další činnosti: dělení autogenem, řezání plazmou, pálení laserem, stříhání hydraulickými nůžkami, ohraňování, mechanické obrábění a tryskání.

Zákazníkům dokážeme na přání dodat rovněž zboží přímo z výroby od předních evropských výrobců. Dodávaný sortiment má specifikovanou jakost, rozměry, chemické složení a mechanické vlastnosti. Vše v souladu s příslušnou evropskou normou. Samozřejmostí je pro nás atestová dokumentace, zajištění nezávislých přejímek, zkoušky ultrazvukem, proclení dováženého zboží, odvoz na adresu určení a další požadavky dle přání zákazníka. Součástí naší nabídky jsou také odborné konzultace.

IT ADMINISTRÁTOR/KA

Co bude tvojí každodenní pracovní činností:

  • Starost o správu systémů postavených na Windows Serveru, Active Directory, virtualizace.
  • Komunikace s kolegy z jiných oddělení a pomáhat jim s technickými požadavky – od problémů s tiskárnou, nastavování oprávnění až po připojení na VPN.
  • Pomůžeš se správou firemní IT infrastruktury – především s běžnou údržbou serverů, sítí a pracovních stanic.
  • Zapojíš se do instalace, konfigurace a aktualizací softwaru a hardwaru.
  • S kolegy se budeš podílet na zajištění bezpečnosti IT prostředí (např. pomoc s nastavením přístupů, aktualizací Firewall pravidel apod.).
  • Budeš sledovat a vyhodnocovat stav technologií pomocí nástrojů a podílet se na řešení nalezených problémů.

Co bys měl/a umět:

  • Zvládneš správu sítí, serverů a Active Directory
  • Vyznáš se ve virtualizaci (VMware), MS technologiích a síťových prvcích
  • Bezpečnostní zásady, VPN a vzdálená správa ti nejsou cizí
  • Znáš základy PowerShellu a umíš používat monitoring
  • Umíš jednat s lidmi, řešit víc věcí najednou a chceš se dál posouvat

Co ti nabídneme?

  • Kancelář v Praze s možností parkování
  • Možnost částečného home office a 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování, jazykové kurzy, Multisport kartu, výbornou kávu a další firemní benefity
  • Neformální přístup
Napište nám


Tímto uděluji správci osobních údajů, kterým je společnost UnionOcel, s.r.o., se sídlem Praha 5 - Stodůlky, Bavorská 2780/2, PSČ: 155 00, IČO: 264 87 292, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp.zn. C 85344 (dále jen „Společnost“) souhlas se zpracováním mých sdělených osobních údajů, uvedených v kontaktním formuláři na webu společnosti UnionOcel. (Více informací)
*povinné položky